czwartek, 15 maja 2014

Kwiatek!

Hej!Dziś jest nie za ciekawa pogoda, można powiedzieć,że fatalna.Deszcz pada,wszędzie mokro i do tego strasznie wieje ;<.Dzisiejszy wpis będzie o tym jak pokochałam Dawida Kwiatkowskiego.A więc ta: dnia 29.05.2013 pierwszy raz usłyszałam Dawida,a to było tak.Siedziałam sobie na youtube i strasznie mi się nudziło więc "latałam" po różnych kanałach.Nagle trafiłam na Kwiatka,pomyślałam kurde ma chłopak głos.Od tamtego czasu zaczęłam się bardziej nim interesować.A w czerwcu moja koleżanka powiedziała mi,że zwariowałam na jego punkcie.I właśnie wtedy dowiedziałam się o fandomie Kwiatonators,postanowiłam dołączyć.I tak jestem do dziś i za pewne będę do końca.Wiele ludzi wyśmiewa Dawida,jednym słowem hejtuje go.Moim zdaniem takie osoby po prostu nie maja szacunku do innych.Śmieja się z takich osób,które doszły bardzo daleko np tak jak: Justin Bieber.On tez bardzo daleko doszedł.A wracając do Dawida to jestem z niego dumna,nawet bardzo.Ma dopiero 18 lat a już bardzo daleko zaszedł.Wydał 2 płyty ,został twarzą marki Garnier,doszedł do pół finału w "TzG".Po prostu powtórzę się tak bardzo jestem z niego dumna,że robi to co kocha,spełnia swoje marzenia i nie przejmuje się "hejtami".SZACUNEK ZA SZACUNEK.
" Kwiatonators to Wy, Wy, którzy jesteście przy mnie z każdym większym krokiem na drodze, którą podążam, Kocham Was całym sercem i nie zamierzam opuścić - bo bo czym byłoby drzewo bez korzeni? " - Dawid Kwiatkowski



a tu Dawid ;*



2 komentarze: