poniedziałek, 12 maja 2014

Internetowe przyjaźnie

Hejka!Tak jak w nagłówku pisze dziś podzielę  się z wami tematem "internetowej przyjaźni oraz miłości".Wiele osób uważa,że takie przyjaźnie są bez sensu.Takie osoby w pewnym sensie się mylą, ponieważ one mają sens.Ja osobiscię przezyłam taką własnie przyjaźń i jestem bardzo zadowolona z tego,że poznałam taka osobę.Z tą osoba jestem do tej pory.Z takimi przyjaźniami możemy sie spotkać na wielu portalach internetowych i nie tylko np.ask.fm,facebook,6obcy.pl.Tak samo jest z związkiem przez internet,lecz musimy pamiętać,że taki związek jest tylko dla na ludzi wytrwałych .Dlaczego? Już wytłumaczam,ponieważ pomiędzy takimi osobami jest wiele kilometrów i nie wiadomo czy się spotkają czy na pewno ta osoba mówi prawdę, jest wobec nas szczera ,jest wiele pytań,na które nie jest łatwo odpowiedzieć(tak samo jest z przyjaźnią).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz